Blogg stöd

Vimmelmamman, En otroligt gripande blogg om en otrolig tjej och mamma.

Vimmelmamman har drabbats av cancer med allt vad det innebär.

Så här säger Lotta till Expressen:  "Jag drabbades av cancer i maj. En clementinstor tumör i tjocktarmen som totalt förändrade mitt liv. Efter en akut stor operation kom jag hem efter fyra veckors vistelse på SÖS. Kunde inte gå ordentligt eftersom jag hade ett långt ärr från bröst ner till mitt fina kejsarsnitts ärr.
Min man fick hjälpa mig med allt. Laga mat, hämta och lämna vår treåring på dagis,städa, handla, tvätta. Jag hade fullt upp med att läka och gråta. Den största smärtan var att inte kunna vara den mamma jag varit. Inte kunna leka, bära och busa."

Som om inte det eländet är nog så har hon nu drabbats av en spridning.


Gör som jag och Rösta  på henne i Expressens tävling om årets mama!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0