Storytel

Jag har genom www.buzzador.se fått prova på Storytel i min Iphone.

Smart app tycker jag även om det finn lite mer att önska.  Multitasking tycker jag borde självklart, men för mig funkade de inte iallafall.

Jag har lyssnat på två olika böcker och det har jag gjort när jag varit ute och promenerat eller gjort andra tråkiga hushållsysslor.

Det finns många bra böcker att lyssna på.

Skynda dig att testa du också www.storytel.se/buzzador kan du som har adroid eller Iphone testa att lyssna på två böcker gratis i en månad. Tänk bara på att om du inte vill fortsätta med tjänsten när månaden har gått, så måste du själv ringa och säga upp den.

Du har till den 22/8 på dig att ansluta dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0